Dijital Reklam Yönetimi

Google Reklamları, Instagram Reklamları ve Facebook Reklamları başta olmak üzere sosyal medya ve dijital reklam çözümleri.

Google Reklam Ajansı ile görünür olun.

Google Reklamları

Google reklamları ile markanızı tanıtın ve yeni müşterilere ulaşın. Google ADS reklamlarıyla dünyanın en yaygın arama motorundaki görünürlüğünüzü artırıyoruz. Markanızı, ürün ve hizmetlerinizin bulunurluğu ve bilinirliği üzerinde çalışmalar yapıyoruz.

Google ADS uzmanlarımız markanızın ihtiyaçlarını ve marka dijital evreninizi analiz ederek sizi hedef kitleniz ile stratejik olarak en uygun yöntemler ile buluşturuyor.

Marka bilinirliğiniz, hizmetleriniz ve ürünlerinizin tanıtımı ve satışına yönelik doğru dönüşüm planları ile bütçenizin doğru kullanımı hedefliyor, kampanyalarınızı en yüksek optimizasyon seviyesinde tutuyoruz.

Google Reklam Türleri

Arama Ağı Reklamları
Görsel Reklamlar
Youtube Reklamı
Google Reklamları
Instagram Reklamları

Instagram Reklamları

Herkes orada desek pek de yanlış ifade etmiş olmayız. 2024 itibarıyla Instagram’ın dünya genelinde 2,3 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor. Türkiye’de ise 55 milyondan fazla insan Instagram kullanıyor.

Türkiye’de 3 milyon civarında işletme profili Instagram’da yer alıyor. Bu profiller Instagram’ı pazarlama, ürün tanıtımı ve müşteri etkileşimi için kullanıyorlar. Kullanıcıların %80’inden fazlası Instagramda en az bir markayı takip ediyor. Bu kadar insanın bulunduğu bir yerde duyulmak, bilinmek markalar için de son derece önemli.

Instagram Reklam Türleri

Bilinirlik Reklamları (Bizi herkes duysun, herkes görsün, bizi hatırlasınlar)
Trafik Reklamları (Web sitemize, instagram hesabımıza gelsinler)
Potansiyel Müşteri Reklamları (Yeni Müşteriler, Yeni Bayiler bulalım)
Satış Reklamları (Ürünlerinizin satışını yapın)

Facebook Reklamları

Sosyal Medya denince akla ilk o gelirdi ve halen geçerliliğini koruyor. Face’de beni bul, face de görüşelim, takipleşelim ile başlayan olaylar bugün onlarca sosyal medya platformuna yayıldı . 2024 itibariyle Facebook 2.9 milyar dünya geneli aktif kullanıcıya sahip.

2023 yılında işletmelerin Facebook reklamlarına harcadıkları tutar yaklaşık 116,6 milyar dolar oldu. Reklam verenler için halen oldukça cazip bir platform. Üstelik platformun Instagram, Whats App ve Messenger ile veri alışverişi ve ortak kullanıcı ağını da görmezden gelemeyiz.

Yakın zamanda META adı altında Instagram, Facebook ve Whats App platformları markaların dijital reklam ihtiyaçları için beraber oldukça etkili çözümler sunabiliyor.

Facebook, sayfalar, gruplar, etkinlikler, albümler, pazaryeri, oyunlar, mesajlaşma gibi birden fazla eylem alanı ile hedef kitlenize ulaşma şansınızın oldukça yüksek olduğu bir platform.

Dijital Reklam Ajansı

Dijital Reklam Alanı Genişliyor

Sosyal Medya Reklamları

İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilecekleri platformlar her geçen gün artıyor, dijital ortamda onlarcasını sayabileceğimiz bu platformlardan özellikle sosyal medya başlığı altında sayılabilecelerinden bazıları şunlardır.

TikTok Reklamları

TikTok, özellikle genç kitleye ulaşmak için popüler bir seçenek haline geldi. TikTok Reklamı, markaların eğlenceli, yaratıcı video içerikleriyle dikkat çekmelerine olanak tanır. Platform, etkili reklam hedefleme seçenekleri sunar ve hızlı büyüyen kullanıcı kitlesi sayesinde geniş erişim sağlar.

Linked-IN Reklamları

Özellikle B2B (işletmeden işletmeye) pazarlama için etkili bir platform olan LinkedIn, profesyonel kitlelere ulaşmak isteyen markalar için idealdir. LinkedIn Reklamı ile belirli sektörlerdeki, pozisyonlardaki ya da şirketlerdeki profesyonellere doğrudan ulaşılabilir.

Pinterest Reklamları

Pinterest, ürün ve fikir keşfetmek için kullanılan bir platform olduğu için e-ticaret firmaları ve görsel odaklı markalar için etkili bir reklam alanıdır. Pinterest Reklamları ile kullanıcılar, ilgilerini çeken kategori ve konularda markalara ulaşabilirler.

Twitter Reklamları

Twitter, anlık ve gündemle ilgili içerikler için güçlü bir platformdur. Twitter Reklamları ile kullanıcıları demografik özelliklere, ilgi alanlarına veya takip ettikleri konulara göre hedefleyebilir, etkileşim yaratabilirsiniz.

Spotify Reklamları

Müzik ve podcast dinleyicilerine ulaşmak isteyen markalar için Spotify ve diğer podcast platformları etkili bir reklam ortamı sağlar. Spotify’ın hedefleme özellikleri sayesinde kullanıcıların yaş, konum ve dinleme tercihleri gibi verilere göre reklam yapılabilir.

Youtube Reklamları

YouTube, Google’ın sahip olduğu video tabanlı bir platform olarak geniş bir reklam yelpazesi sunar. Bir çok farklı reklam formatıyla markalar, izleyicilere video reklamlarla ulaşabilir. YouTube, video tüketimi açısından oldukça yüksek erişim sağlayan bir platformdur.

Rakiplerin ve hedef kitleniz orada, siz neredesiniz !

Müşterilerinizin Cebine Ulaşın

Dijital reklam harcamalarının %70’ten fazlası mobil cihazlarda gerçekleştiriliyor. Mobil reklamcılık, kullanıcıların büyük çoğunluğunun internete mobil cihazlardan erişmesi nedeniyle dijital pazarlamanın en büyük payını alıyor.

Scroll to Top