Facebook Reklamları
Sosyal Medya denince akla ilk o gelirdi ve halen geçerliliğini koruyor. Face’de beni bul, face de görüşelim, takipleşelim ile başlayan olaylar bugün onlarca sosyal medya platformuna yayıldı . 2024 itibariyle Facebook 2.9 milyar dünya geneli aktif kullanıcıya sahip.
2023 yılında işletmelerin Facebook reklamlarına harcadıkları tutar yaklaşık 116,6 milyar dolar oldu. Reklam verenler için halen oldukça cazip bir platform. Üstelik platformun Instagram, Whats App ve Messenger ile veri alışverişi ve ortak kullanıcı ağını da görmezden gelemeyiz.
META adı altında Instagram, Facebook ve Whats App platformları markaların dijital reklam ihtiyaçları için beraber oldukça etkili çözümler sunabiliyor. Facebook ve Instagram reklamlarını markalarımız için beraber ya da ayrı ayrı planlayıp yönetiriz.
Facebook; sayfalar, gruplar, etkinlikler, albümler, pazaryeri(facebook market place), oyunlar, mesajlaşma gibi birden fazla eylem alanı ile hedef kitlenize ulaşma şansınızın oldukça yüksek olduğu bir platformdur.