Dijital Reklam Yönetimi
Google Reklamları, Instagram Reklamları ve Facebook Reklamları başta olmak üzere sosyal medya ve dijital reklam çözümleri.
Google Reklamları
Google reklamları ile markanızı tanıtın ve yeni müşterilere ulaşın. Google ADS reklamlarıyla dünyanın en yaygın arama motorundaki görünürlüğünüzü artırıyoruz. Ürün ve hizmetlerinizin bulunurluğu ve marka bilinirliği üzerinde çalışmalar yapıyoruz.
Google ADS uzmanlarımız markanızın ihtiyaçlarını ve marka dijital evreninizi analiz ederek sizi hedef kitleniz ile stratejik olarak en uygun yöntemler ile buluşturuyor.
Marka bilinirliğiniz, hizmetleriniz ve ürünlerinizin tanıtımı ve satışına yönelik doğru dönüşüm planları ile bütçenizin doğru kullanımını hedefliyor, kampanyalarınızı en yüksek optimizasyon seviyesinde tutuyoruz.
Google Reklam Türleri
Instagram Reklamları
Instagram reklamları hedef kitlenize ulaşmak için en yaygın kullanılan yöntemlerden birisi. Neden? Çünkü; herkes orada desek pek de yanlış ifade etmiş olmayız. 2024 itibarıyla Instagram’ın dünya genelinde 2,3 milyardan fazla aktif kullanıcısı bulunuyor. Türkiye’de ise 55 milyondan fazla insan Instagram kullanıyor. Bu topluluk içinde sizin markanız ve ürünleriniz ile ilgilenecek bir hedef kitle olabilir.
Türkiye’de 3 milyon civarında işletme profili Instagram’da yer alıyor. Bu profiller Instagram’ı pazarlama, ürün tanıtımı ve müşteri etkileşimi için kullanıyorlar. Kullanıcıların %80’inden fazlası Instagramda en az bir markayı takip ediyor. Bu kadar insanın bulunduğu bir yerde duyulmak, bilinmek markalar için de son derece önemli.
Instagram Reklam Türleri
Facebook Reklamları
Sosyal Medya denince akla ilk o gelirdi ve halen geçerliliğini koruyor. Face’de beni bul, face de görüşelim, takipleşelim ile başlayan olaylar bugün onlarca sosyal medya platformuna yayıldı . 2024 itibariyle Facebook 2.9 milyar dünya geneli aktif kullanıcıya sahip.
2023 yılında işletmelerin Facebook reklamlarına harcadıkları tutar yaklaşık 116,6 milyar dolar oldu. Reklam verenler için halen oldukça cazip bir platform. Üstelik platformun Instagram, Whats App ve Messenger ile veri alışverişi ve ortak kullanıcı ağını da görmezden gelemeyiz.
META adı altında Instagram, Facebook ve Whats App platformları markaların dijital reklam ihtiyaçları için beraber oldukça etkili çözümler sunabiliyor. Facebook ve Instagram reklamlarını markalarımız için beraber ya da ayrı ayrı planlayıp yönetiriz.
Facebook; sayfalar, gruplar, etkinlikler, albümler, pazaryeri(facebook market place), oyunlar, mesajlaşma gibi birden fazla eylem alanı ile hedef kitlenize ulaşma şansınızın oldukça yüksek olduğu bir platformdur.
Dijital Reklam Alanı Genişliyor
Sosyal Medya Reklamları
İşletmelerin hedef kitlelerine ulaşabilecekleri platformlar her geçen gün artıyor, dijital ortamda onlarcasını sayabileceğimiz bu platformlardan özellikle sosyal medya başlığı altında aşağıdakilerden bahsedebiliriz.
TikTok Reklamları
TikTok, özellikle genç kitleye ulaşmak için popüler bir seçenek haline geldi. TikTok Reklamı, markaların eğlenceli, yaratıcı video içerikleriyle dikkat çekmelerine olanak tanır. Platform, etkili reklam hedefleme seçenekleri sunar ve hızlı büyüyen kullanıcı kitlesi sayesinde geniş erişim sağlar.
Linked-IN Reklamları
Özellikle B2B (işletmeden işletmeye) pazarlama için etkili bir platform olan LinkedIn, profesyonel kitlelere ulaşmak isteyen markalar için idealdir. LinkedIn Reklamı ile belirli sektörlerdeki, pozisyonlardaki ya da şirketlerdeki profesyonellere doğrudan ulaşılabilir.
Pinterest Reklamları
Pinterest, ürün ve fikir keşfetmek için kullanılan bir platform olduğu için e-ticaret firmaları ve görsel odaklı markalar için etkili bir reklam alanıdır. Pinterest Reklamları ile kullanıcılar, ilgilerini çeken kategori ve konularda markalara ulaşabilirler.
Twitter Reklamları
Twitter, anlık ve gündemle ilgili içerikler için güçlü bir platformdur. Twitter Reklamları ile kullanıcıları demografik özelliklere, ilgi alanlarına veya takip ettikleri konulara göre hedefleyebilir, etkileşim yaratabilirsiniz.
Spotify Reklamları
Müzik ve podcast dinleyicilerine ulaşmak isteyen markalar için Spotify ve diğer podcast platformları etkili bir reklam ortamı sağlar. Spotify’ın hedefleme özellikleri sayesinde kullanıcıların yaş, konum ve dinleme tercihleri gibi verilere göre reklam yapılabilir.
Youtube Reklamları
YouTube, Google’ın sahip olduğu video tabanlı bir platform olarak geniş bir reklam yelpazesi sunar. Bir çok farklı reklam formatıyla markalar, izleyicilere video reklamlarla ulaşabilir. YouTube, video tüketimi açısından oldukça yüksek erişim sağlayan bir platformdur.
Rakiplerin ve hedef kitlen orada, sen neredesin !
Müşterilerinizin Cebine Ulaşın
Dijital reklam harcamalarının %70’ten fazlası mobil cihazlarda gerçekleştiriliyor. Mobil reklamcılık, kullanıcıların büyük çoğunluğunun internete mobil cihazlardan erişmesi nedeniyle dijital pazarlamanın en büyük payını alıyor.