Pazar Araştırması ve 3 Adımda Hedef Kitleyi Belirlemek
Başarılı bir marka stratejisinin temeli doğru pazar araştırması yapmaktan geçer. Hedef kitlenizi tanımak, müşteri verilerini…
Kurumsal Web Sitenizin Ömrünü Uzatın!
Günümüzde kurumsal web siteleri, şirketlerin dijital vitrini, hatta çoğu zaman ilk temas noktasıdır. Potansiyel müşteriler,…
Marka Oluşturma: Marka Yolculuğunun 4 Temel Adımı
Marka oluşturma rehberi: Kimlik, algı, hedef kitle ve konumlandırmayla markanızı güçlü ve unutulmaz kılın.
7 Adımda Marka ve Ürün Tanıtımı İle Satış Stratejileri
Şirketiniz için doğru marka ve ürün tanıtımı yaparak satışlarınızı artırın. Dijital dünyada rekabet için etkili…
İşletmenizin Google İlk Sayfa Süresi Sona Ermiştir
Yalan. Bu bir sahte aramadır. Böyle bir süre yok . Çoğunlukla 0 850 ile başlayan…
Kurumsal E-Posta’da Alias ve Secondary Domain Kullanımı
Google Workspace (eski adıyla G Suite), kurumsal e-posta altyapısı için en güvenilir çözümlerden biridir. Ancak…